RSS

România mea şucară

29 Oct

Puştiul de lîngă mine are toate semnele de supradoză. Nu pare să aibă mai mult de 8 ani, dar o să aflu că tocmai împlinise 12. Miroase rău, probabil că a făcut pe el. În mod sigur nu s-a mai spălat de zile întregi. E clar că e în pericol, aşa că îl car pînă la maşină. Mă gîndesc cu groază la ceea ce o să mi se spună la spital. L-am adus din Ferentari şi mă aştept la reacţii rasiste. Sînt un tîmpit. Doctoriţei nu-i pasă decît de cum poate salva copilul şi îl salvează. Două asistente se poartă impecabil cu puştiul şi, cînd îl iau înapoi peste cîteva zile şi îl duc la adăpost, deja am învăţat o lecţie bună despre propriile mele prejudecăţi.Au trecut cîţiva ani de atunci. Puştiul a stat aproape şi s-a dus la şcoală. Nu a mai încercat niciodată droguri. Ieri, în piaţă, vindea legume. Am cumpărat de la el. Nu a vrut să îmi ia bani. Pînă la urmă l-am convins că trebuie să plătesc. E un tînăr frumuşel, care a reuşit să iasă din ghetou şi care este şi va fi bine. I-am strîns mîna şi ne-am zîmbit larg unul celuilalt.

Source: România mea şucară – Dilema Veche

 
Leave a comment

Posted by on October 29, 2016 in European Union

 

Tags:

Leave a Reply

 
